בניית דף נחיתה בגוגל – נוכחות דיגיטאלית היא בגדר חובה עבור כל עסק, לעיתים ניתן להסתפק רק באתר שמכיל דף אחד שנקרא דף נחיתה.

הקמת דף נחיתה בגוגל צריכה להיעשות מתוך התייחסות למספר דגשים שיש לקחת בחשבון בזמן בניית האתר, כשמקפידים על כך דף נחיתה ללא ספק יעזור לעסק להגדיל את רווחיו, לבסס את נוכחותו בעולם הדיגיטל והרחיב ואת היקף פעילותו.

דף נחיתה לגוגל

דף נחיתה בגוגל הוא לרוב דף אינטרנט יחיד שמגיעים אליו מקישור של חומר פרסומי כלשהו ברשת, למשל מבאנרים או מודעות ממומנות בגוגל.

מטרתו היא ללכוד את תשומת הלב ולהציג את המוצר או השירות שאותו העסק מציע באופן תמציתי וממוקד כדי לעודד את הגולש לבצע את הפעולה בה מעוניין העסק, כגון השארת פרטי קשר, רכישת המוצר או שליחת הודעה.

המושג דף נחיתה יכול להתייחס גם לדף הראשון שהגולש נתקל בו בהיכנסו לאתר, כאשר לא בהכרח מדובר בעמוד הבית של האתר אלא הדף הרלוונטי ביותר לחיפוש.

דף נחיתה בגוגל צריך להיות מושך ומזמין, לכן יש לעצב את הדף בקפידה, להוסיף תמונות, לצרף קישורים לקבלת מידע מורחב יותר ומתן אפשרות להשאיר פרטי התקשרות.

חשוב לשמור על דף נקי ונטול הסחות דעת מיותרות.

לרוב בניית דף נחיתה בגוגל לא יכולה לבוא על חשבון בניית אתר אינטרנט, אלא צריכה לשמש כתוסף שיווקי למוצר או שירות ספציפי אותו אתם מעוניינים לשווק.

בחירה בדף נחיתה נפרד יכולה לעזור לכם לפנות לקהל בעל מאפיינים שונים, תוכלו לעצב את דף הנחיתה באופן שונה מהעיצוב של האתר שלכם למשל, ובכך יש ביכולתכם להעביר מסר ייחודי ושונה בכל פעם שתפנו לבניית דף נחיתה נפרד.

דף נחיתה בגוגל הוא אמצעי יעיל ביותר לקבלת לידים איכותיים, אותו האדם שהגיע לדף הנחיתה והשאיר את פרטיו עשה זאת לאחר שהביע התעניינות במוצר או השירות שלכם.

על ידי יצירת דף נחיתה אטרקטיבי תוכלו להפוך חלק נכבד מהגולשים שנכנסו לדף ללידים.

קידום ממומן

קיימות שתי שיטות עיקריות לקידום אתרים.

קידום אתרים אורגני מתרכז בשיפור איכות וכמות התוכן שהאתר מציע, באופטימיזציה של האתר ובשיפור ההתאמה בין תוכן האתר למילות מפתח שרווחות בחיפוש בנושא רלוונטי, יצירת קישורים איכותיים וכן הלאה.

קידום ממומן פועל על פי שיטה אחרת במהותה, שבאה לקדם את העסק במינימום זמן ומאמץ,

הקמת דף נחיתה בגוגל לרוב מתבצע במסגרת קידום ממומן.

קידום ממומן בגוגל מתבסס על פרסום באמצעות מודעות שמופיעות במסגרת התוצאות שעולות במנוע החיפוש.

הגולש מחפש שירות או מוצר כלשהו, ואתם מעלים בפניו את האפשרות לפנות אליכם, פרסום מהסוג הזה הוא ממוקד ואפקטיבי.

במסגרת פרסום ממומן התוכן השיווקי מופיע תוך 24 שעות, הדבר מאפשר להתחיל קמפיין באופן מיידי ולהגיע לתוצאות במהירות.

קידום ממומן עובד באופן שמאפשר להתמקד באוכלוסיית היעד ולפנות לקהל הרלוונטי לכם ביותר, ולשלם רק בעבור הכניסות לאתר או לדף הנחיתה.

מודעה ממומנת תוכל להגביר את תנועת הגולשים לאתר, בייחוד גולשים שעבורם האתר רלוונטי במיוחד, מה שיעלה את שיעורי ההמרה של האתר.

כדי שקידום ממומן יהיה אפקטיבי חשוב להתאים בין ביטויי החיפוש לבין התוכן של העמוד.

תוכן רלוונטי ומתומצת יניע את הגולש לפעולה.

כדי להגיע ליחסי המרה גבוהים יש לספק מספיק מידע על השירות או המוצר ועל החברה לפני שהגולש נדרש למלא טפסים.

גרסת מובייל ודף שפועל ביעילות ובמהירות הם פרמטרים חשובים מאוד שבלעדיהם קמפיין הפרסום לא יכול להצליח.

קידום ממומן יכול להביא לתוצאות טובות מאוד, אך חשוב לבנות את הקמפיין בצורה נכונה מתוך מתן תשומת לב לקריטריונים חשובים שיש ביכולתם להכריע האם הקמפיין יצליח או לא, זכרו שיש תחרות גדולה על פרסום בגוגל  ולכן חשוב להבין איך פועלת המערכת.

חשוב לנטר את הפרסום בכדי שתוכלו לעשות לו אופטימיזציה לאורך הזמן כדי להפוך אותו לאפקטיבי יותר.

בניית דף נחיתה בגוגל

חשוב לבנות דף נחיתה באופן מקצועי ונכון, כך תוכלו להבטיח כי תגשימו את מטרות הקמפיין.

חשוב גם לבין שהמחיר שנקבע על ידי גוגל ללחיצה על המודעה נקבע על סמך איכות הדף, ככל שדף הנחיתה שתצרו יהיה טוב ואיכותי יותר, כך תשלמו פחות.

דף הנחיתה צריך להיות בנוי באופן רספונסיבי, כך שיוכל להתאים לכל סוגי המכשירים, בין אם הגולש משתמש במחשב, טאבלט או טלפון נייד.

הקמת דף נחיתה מצריך רכישת דומיין ותשלום עבור אחסונו בשרתים, חשוב להקפיד על שימוש במקורות מהימנים כדי להבטיח שהאתר יהיה בטוח לשימוש. דפי נחיתה בוורדפרס היא הבחירה הפופולארית ביותר, שמאפרת גמישות מירבית.

במידה ומדובר בעסק צעיר שעוד אין לו אתר, בזכות מערכת הוורפרס תוכלו בעתיד להשתמש בתשתית של דף הנחיתה שמתבססת על המערכת ולהרחיב את הדף לאתר.

מערכת וורדפרס היא נוחה מאוד וקלה לתפעול, זוהי הדרך הטובה ביותר לנהל ולערוך את האתר.

עיצוב דף הנחיתה צריך להיות מותאם לאופי העסק או המותג, לקחת בחשבון את מאפייני קהל היד ולעודד את הגולש לפעולה.

חווית המשתמש אותה אתם מספקים היא שתהפוך את הדף לאיכותי יותר ותניע את הגולשים לפעולה.

זכרו שעיצוב האתר הוא גורם מכריע, מומלץ מאוד לבחור בעיצוב דף נחיתה מקצועי כדי לענות על כך אלה.

יצירת דף נחיתה בגוגל היא שיטה מוכחת לקידום העסק, בזכות היכולת להתאים באופן מדויק בין מוצר או שירות ספציפי מיני רבים שיש לכם להציע לבין קהל היעד הרלוונטי ביותר, תוכלו להגיע לתוצאות מדהימות.

חברה שמציעה שירותים מגוונים יכולה להיעזר בדפי נחיתה נפרדים, בעלי מאפיינים שונים, כדי למקסם את התועלת של קמפיין הפרסום ולהגיע לקהלים שונים וכך למקסם את התועלת שבפרסום בגוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *