דפי נחיתה בוורדפרס – אנשים שהרעיון של דפי נחיתה בוורדפרס חדשים להם, מתבלבלים לעתים קרובות לגבי ההבדלים שלהם מדפי אינטרנט רגילים.

אחרי הכול, אם כבר יש לכם אתר וורדפרס עם הרבה דפים, אז מה הטעם להוסיף אתר חדש? התשובה: בגלל שהאתר שלכם מכיל יותר מדי דברים.

דף נחיתה, לעומת זאת, מנקה את העומס (כמו תפריטים, סליידרים ופוסטים בבלוג) כדי להתמקד בדבר אחד, ובדבר אחד בלבד.

להניע את המבקרים שלכם לפעולה או להישאר באתר שלכם למשך זמן רב.

בקיצור, לדף הנחיתה יש תפקיד אחד: למכור מוצר או שירות.

למה להשתמש בוורדפרס כדי ליצור דף נחיתה?

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן (CMS) הפופולארית ביותר בעולם.

התכונות שהופכות אותה לפלטפורמה מועדפת ליצירת אתרים, הופכות אותה גם למעולה עבור דפי נחיתה.

מדובר בסופו של דבר בממשק גמיש וידידותי למשתמש.

זה מקל על התאמה אישית וניהול, גם אם יש לכם מעט ידע טכני.

אמנם אתם יכולים להוסיף קוד משלכם, אבל זו לא דרישה.

דפי נחיתה של וורדפרס שימושיים גם מכיוון שיש היצע חזק של תוספים וערכות נושא לבחירה (תבניות).

בהתחשב בכך שהוא מפעיל חלק גדול מהאינטרנט (מעל 35 אחוז, ליתר דיוק), יש קהילת תמיכה גדולה זמינה במידת הצורך.

לא משנה איזו משימה אתם מנסה לבצע עם וורדפרס, יש שפע של מדריכים ומשאבים מקוונים שאפשר לשאוב מהם.

בניית דפי נחיתה בוורדפרס הגיונית, אם כבר יש לכם אתר בוורדפרס שאתם רוצים לשלב אותם איתו.

הערה: כאן תוכלו להבין מהם המחירים עבור אפיון, עיצוב ופיתוח דף הנחיתה

איך להפוך דף נחיתה בינוני של וורדפרס ליוצא דופן?

מהר מאוד גם אתם תגלו שלא כל תבניות דפי הנחיתה פועלות היטב.

ואתם יכולים לבחור לכם תבניות של דפי נחיתה לדוגמא, ממגוון רחב ועצום.

שיכול לשמש אתכם להשראה בבחירת העיצוב של דפי נחיתה בוורדפרס.
יחד עם זאת, אתם יכולים בסופו של דבר לקחת תבנית יפה, ולהפחית את האפקטיביות שלה בגלל כמה שינויים קלים.

מאמר זה יראה מה לא נכון ונכון בדף הנחיתה שלכם.

כדי להתחיל, בוא נעיין בכלל הזהב: כל רכיב של דף נחיתה צריך לעבוד כדי לקבל תגובה.

בין אם התגובה הזו היא מנוי למייל, הרשמה לסמינר מקוון, הפנייה לשיחת טלפון, רכישת מוצר או הפניה עסקית.

כל כפתור, תמונה ומילה צריכים לשכנע את המשתמש להשלים את התגובה הזו.

אבל איך אתם ממשיכים למקם את פריטי דף הנחיתה שלכם ולהוריד את הדברים שלא עוזרים?

מה מותר ואסור בדף נחיתה

כעת נפנה לסקור מספר טיפים שיעזרו לכם, וידגישו את ההבדלים בין דף נחיתה מקצועי לדף נחיתה חובבני:

  1. בחירת כותרות מרתקות – מכיוון שרוב המבקרים מגיעים לדף נחיתה לאחר לחיצה על פרסומת, הם מצפים לראות משהו דומה בשניהם. כותרת זו היא המשפט הראשון בדף הנחיתה שלכם, והיא חייבת להיות יעילה. לכן אסור לכם לבחור כותרת שאינה תואמת את התוכן בפרסומת.
  2. ספקו יתרונות על פני תכונות – קל מדי ליפול למלכודת של הסבר יתר על תכונות למבקרים בדף הנחיתה שלכם. "למקרר החדש שלנו יש מכונת קרח לגיבוי ומסך טלוויזיה." "מכשיר הסטרימינג החדש הזה תומך בחדות גבוהה." הצהרות אלו עשויות להיות נכונות, אך הן לא מתייחסות לאופן שבו המשתמש חווה את דף הנחיתה שלכם. דפי נחיתה עוסקים יותר באספקת פתרונות, לעומת מעבר ברשימות של תכונות או מפרט כלשהו. לכן אתם חייבים לוודא שהאתר שלכם ממוקד למטרה למענה הוא הוקם.
  3. הציגו הוכחה לכך שהמוצר או השירות שלכם עובדים – ההוכחה נכנסת לפעולה לאחר שלכדתם את העניין של המבקר בדף הנחיתה שלכם. בטח, הם חושבים לקנות או להירשם, אבל מה כל כך מיוחד בחברה או במוצר שלכם? הנה כמה טיפ שיעזור לכם להראות להם מדוע אתם מיוחדים: פרסמו המלצות עם תמונות ואנשים אמיתיים. שמביעים סיפוק מהשירות או המוצר שסיפקתם.
  4. השתמשו בקריאות בוטות לפעולה – זה המקום שבו מתבצעת המכירה. זה חיוני שהטקסט נמצא בנקודה והכפתור מודגש.
    כלל 1: הוסיפו מספר כפתורים לאורך דף הנחיתה, כל אחד אחרי קטעים חשובים של מידע.
    כלל 2: השתמשו באלמנטים משכנעים לאורך כל דף הנחיתה שלכם.

    האם דף הנחיתה של וורדפרס שלכם מוכן להשקה?

כל סוגי העסקים צריכים דפי נחיתה. גם כאלה שמצליחים כרגע בלי דפי נחיתה.

אם יישמתם את האסטרטגיה השיווקית שלכם ללא הצלחה, בזמן האחרון.

מומלץ לעבור על המדריך הזה כדי לשפר את דפי הנחיתה שלכם ולבצע שינויים, שיעזרו לקדם את דף הנחיתה שלכם, למטרה הרצויה.

השקת דפי נחיתה בוורדפרס הינה פעולה פשוטה יחסית.

המצריכה מכם, לבצע אינטגרציה בין דף הנחיתה שלכם לסרבר שבו הדומיין שלכם יושב.

פעולה קלה במיוחד בזכות הממשק הנוח להפעלה של וורדפרס.

לאחר מכן כל שנשאר הוא ללחוץ על כפתור, ולצפות כיצד דף הנחיתה שלכם ממיר מבקרים, ללקוחות מרוצים.

דפי נחיתה בוורדפרס הם המילה האחרונה בתחום השיווק של היום, וכדאי ואף מומלץ לערוך אותם בצורה מסודרת ומקצועית, ועל ידי כך להגדיל משמעותית את תזרים המכירות החודשי של בית העסק.

בין אם מדובר בהשקה של מוצר חדש או פרסום של הזדמנות שללקוחות שלכם לא כדאי לפספס, דפי נחיתה מהווים דרך מצוינת להודיע להם כי הגיע הרגע שיתאהבו בכם וגם יבחרו בכם על פני כל המתחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *